2015. szeptember 5., szombat

"lehet, hogy néha belefáradok, vagy mások fáradnak belém"

Oszd meg, ha mered!
Blogger vagyok. Ugyan kezdő, de "író" is. Író vagyok, mert imádok írni. Mert ezt teszem nap mint nap.

Blogger is vagyok, mert évek óta blogolok, a blogok világában "élek". Blogger vagyok, igen, és szerencsés, mert még akkor is érdekel valakit, amit csinálok, amikor engem (éppen) nem érdekel. Merthogy ebbe is bele lehet fáradni. Csakhogy aztán megrázom magam, és tovább megyek. Órákat görnyedek a gép mellett; minden egyes nekem címzett sornak úgy örülök, mint majom a farkának, és természetesen nem hagyom megválaszolatlanul sem; a linkcseréknek örömmel teszek eleget; a privát e-mailek bearanyozzák a napom; szívesen adok tanácsokat másoknak, mert tudom, milyen "elkezdeni valahol"; a díjaknak határozottan örülök, még ha ezt mások nem is látják; úgy kezelek minden egyes olvasóim elé tárt irományt, mint a hímes tojást; igyekszem, hogy ne csalódjanak bennem; betartom a magam által szabott határidőket; tisztelem az olvasóimat, nem akarom átverni őket.

Hosszú ideje teszem a dolgom. És imádom. És lehet, hogy néha belefáradok, vagy mások fáradnak belém, de ez nem tántoríthat el semmitől. Mert mindennél egyetlen dolgot szeretek még jobban, ami megér minden kínszenvedést, minden érdektelenségbe fulladó próbálkozást, minden gép előtt töltött percet: írni. Írni és meg nem állni, világokat építeni és rombolni le, nevetni a saját viccemen, ami húsz perc múlva már nem is poénos, oldalakat törölni ki egyetlen gombnyomással, hogy valami jobbat alkothassak helyette... Ez az, amiért küzdök. Ez az, amiért sok mindenre hajlandó vagyok.

Na és téged mi motivál?

2 megjegyzés :

  1. Engem az motivál, amikor kapom a pirvát üzeneteket: "Mikor lesz új rész?"
    Vagy kommentben: "Jaj, de vártam már! Siess a következővel!"
    Nagyon nagyon tudok nekik örülni :D
    Lauren W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, ez is egy jó motiváló erő. ;) Csoda az a szeretet és támogatás, amit az olvasóktól kaphatunk.

      Törlés