2015. október 23., péntek

Valahol már láttalak – Teen Wolf

Oszd meg, ha mered!
Sziasztok!

Ezúttal egy különleges bejegyzést hoztam. Amint a címből is látható, kedvenc sorozatomhoz kapcsolódik - a Teen Wolfhoz. Viszont más műsorokról is szót ejtek benne; sőt, éppen ez a lényeg. :)

Jártatok már úgy, hogy néztetek egy filmet, és egy ismerős színész bukkant fel mellékkarakterként, valamelyik kedvenc alkotásotokból? Nos, én állandóan. Ezúttal összegyűjtöttem a sorozatos karakterek felbukkanását másik sorozatban - Teen Wolf kiadásban. Lássuk csak! Szándékosan írok a mellékszereplőkről, tehát a Jackson-Isaac vonal ezúttal kimarad.

*

Seth Gilliam - Dr. Alan Deaton és Gabriel Stokes atya (The Walking Dead)
Meglepődtem, amikor megláttam sokunk kedvenc állatorvosát a reverendában. Teljes átléssel szurkoltam neki, hogy ússza meg zombiharapás nélkül, bár be kell vallanom, a karaktere közel sem lett a kedvencem.
Seth egyébként olyan sorozatokban tűnt még fel, mint a Gyilkos elmék, A célszemély vagy a Skins. Mindhármat ajánlom!

Melissa Ponzio - Melissa McCall és Karen (szintén a The Walking Dead)
Most már határozottan kijelenthetjük: a TWD kedveli a Teen Wolf sztárokat! Viccet félretéve, megint csak egy meglepetés volt, amikor megláttam "Mama McCallt" a zombikkal telített világban, ahol mégis az emberek a legveszélyesebbek.
Egyébként Melissa feltűnik még a Tuti Gimiben is, Lucas valamelyik csapattársának anyukáját játssza, és én ki nem állhattam. :D

Max és Charlie Carver - Aiden és Ethan, valamint Adam és Scott Frost (A hátrahagyottak)
Én vagyok az egyetlen, akinek hiányoznak az ikrek? Tudom, hogy a harmadik évad csúfosan ért véget, de azért mégis... (Spoiler: legalább Ethanről kaphatnánk némi hírt.) Ebből kifolyólag borzalmasan örültem, amikor megláttam, hogy a srácok az egyik kedvenc új sorozatomban is játszanak. Hozzák a tőlük megszokott formát, hiába mellékszereplők, az egyik kedvenceim.

Susan Walters - Natalie Martin és Carol Lockwood (Vámpírnaplók)
Azok a régi szép emlékek, amikor még a TVD-t néztem... Mondjuk, tökéletesen megvagyok nélküle, de azért még rémlik, hogy Tyler anyukáját (is) ő alakítja. Egyébként én nagyon kedvelem, élővé teszi a karakterét.
(Zárójelben csak, tudtátok, hogy Susan a szintén Teen Wolfban játszó, Linden Ashby (Stilinkski sheriff felesége?)

Ivonne Coll - Araya Calavera és Alma Lopez (Glee)
Egyszerűen imádom ezt a show-t. A zenét, a karaktereket, mindent. A harmadik évad a kedvencem, ám az összeset szerettem. Az utolsó, hatodik évadban tűnik fel Santana nagymamája, akit eleinte nagyon nem kedveltem (szép kifejezés), aztán végül átbillent a mérleg, jó irányba.

Todd Stashwick - Henry Tate és Kieran O'Connell atya (The Originals)
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én sajnáltam "father Kierant", amikor az történt vele, ami. Hiányzik a sorozatból a higgadtsága, az éleslátása. Malia nevelőapjaként sem láthatjuk sokat, a harmadik évadban viszont párszor feltűnik a képernyőn.

Tyler Hoechlin - Derek Hale és Martin Brewer (Hetedik mennyország)
De régen is volt, amikor alig vártam, hogy suli után hazaérve végre Hetedik mennyországot nézhessek! Egyszerűen imádtam. Néha még elkapok egy-egy részt valamelyik tévécsatornán, leülök és megnézem. Kultikus sorozat volt, ez biztos, rengeteg helyes fiúval, ami akkor nekem igenis számított. :D


Ti milyen sorozatsztárokkal találkoztatok eddig, az ismertebb karakterükön kívül?
Írjátok meg! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése