Írtam egy új regényt - itt van minden, amit tudni lehet róla

2019. augusztus 10., szombat
Üdv mindenkinek!

Most, hogy sikerült a világ legspoileresebb címét adnom, nem takargatom tovább a lapjaimat. Bizony, írtam egy új regényt! A Nordlys óta nem írtam újat, ez a folyamat pedig nagyon kellett a lelkemnek. Csak menet közben döbbentem rá, mennyire. Majdnem nyolc hónapos agyalás, plotolás, írás és tervezés után végre befejeztem valamit. Valami újat, valami izgalmasat, valami teljesen mást...

Elsősorban fantasy. Egy new adult fantasy, de akkor is más, mint az utóbbi évek realista romantikusai. Persze ez is romantikus a maga módján, hiszen egy NA-ról beszélünk... De ezt kifejteni már tényleg spoiler lenne :))

A Dreamworld blog által készített interjúban már említettem, milyen stílusú történeteken pörög az agyam, a tovább után pedig el is árulom, sőt mi több, hoztam nektek egy kis kedvcsinálót hozzá. Fogadjátok szeretettel! ;)


Kasia három szabály betartásával éli az életét, amiből az első számú az, hogy:
Soha ne bízz meg egy dzsinnben!
Még könnyűnek is hangzik, ugyanis ez az utolsó, amire vetemedne. Száz évre elegendő rossz tapasztalatot gyűjtött – a dzsinnekkel és a bizalommal is.
Az alku szent, de vigyázz! A szavak trükkösek lehetnek.
Ez olyasvalami, amit a lány saját bőrén tapasztalt. Nincs más választása, mint az alkudozás mesterévé válni, ha át akarja ejteni a nyomában loholó dzsinnt.
És soha, de soha ne húzz ujjat velük!
Természetesen. Ha tehetné, még a világából is száműzné őket, csakhogy Kasia életében eljön a pont, amikor új szabályokat kell hoznia. Ráadásul teszi mindezt a régiek megszegésével...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése